فقط چند ساعت دیگر برای استفاده از تخفیف شگفت انگیز 500 هزار تومانی مهندس یار فرصت دارید! (کد تخفیف: mohandes) کلیک کنید
فقط چند ساعت دیگر برای استفاده از تخفیف شگفت انگیز 500 هزار تومانی مهندس یار فرصت دارید! (کد تخفیف: mohandes)
کلیک کنید
0
0

دانلود مجموعه جزوات تحلیل سازه ۱ و ۲

10100 بازدید

مهندس یار
علم تحلیل سازه ها روشی برای محاسبه نیروهای داخلی و عکس العمل های تکیه گاهی مربوط به یک سازه بوده و یکی از رشته های مدرن در مهندسی عمران می باشد . پس از تحلیل سازه و تعیین نیروهای مختلف وارد بر سازه ، می توان آنها را طراحی نمود . جزوات تحلیل سازه پیش رو مشتمل بر 4 جزوه تحلیل سازه 1 و تحلیل سازه 2 بوده توسط اساتید برتر این رشته تدریس شده اند . در این پست برای شما مجموعه ای از جزوات و نمونه سوالات درس تحلیل سازه 1 و 2 گردآوری کرده ایم . این مجموعه دارای بیش از 8 جزوه تحلیل سازه بوده و نمونه سوالات امتحانی این درس نیز ضمیمه مجموعه گشته است .

  • جزوات تحلیل سازه 1 :

جزوه اول مربوط به دانشگاه آزاد آبادان می باشد . این جزوه بصورت دست نویس بوده و در 9 جلسه تدرس شده است . جزوه دوم نیز که اسکن شده از روی جزوه دست نویس بوده مشتمل بر 82 صفحه بوده و مربوط به کلاس های درس استاد خلوتی می باشد . جزوه سوم نیز مربوط به کلاس های درس مهندس افشین سالاری می باشد . این جزوه مشتمل بر 96 صفحه بوده و بصورت تایپ شده و کاملاً زیبا تهیه شده است . همچنین سوالات امتحانی درس تحلیل سازه 1 نیز ضمیمه این مجموعه گشته است تا دانشجویان گرامی با انواع نمونه سوالات تحلیل سازه آشنایی یابند . لازم به ذکر است این مجموعه نیز توسط مهندسی سالاری تهیه گردیده است .

  • جزوات تحلیل سازه 2 :

جزوه اول مربوطه دانشگاه آزاد آبادان بوده و در 9 جلسه تدریس شده است . این جزوه بر اساس کتاب های تحلیل سازه طاحونی ، تحلیل سازه های رضایی – مویدیان و تحلیل سازه های عادلی تدریس شده است . جزوه دوم نیز مربوطه دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد زنجان می باشد . این جزوه مشتمل بر 91 صفحه بوده و توسط میثم آزاد منش تهیه شده است . این جزوه نیز بصورت رنگی و تایپ شده بوده و مرجع مناسبی برای درس تحلیل سازه می باشد .
جزوه تحلیل سازه 2 تدریس شده توسط دکتر عطار نژاد از دانشاه تهران عنوان جزوه بعدی این بخش می باشد که در 150 صفحه تایپ شده سرفصل های زیر را مورد بحث و بررسی قرار می دهد :

  • مقدمه ای بر تحلیل ماتریسی سازه ها
  • روش شیب افت
  • روش توزیع لنگر(کراس)
  • روش کانی
  • روش های تقریبی تحلیل سازه ها
در همین رابطه بخوانید »   دانلود جزوه تحلیل سازه 2

جزوه بعدی حاصل تدریس مهندس دانش می باشد که توسط مهندس فرهاد حبیب زاده گردآوری شده است. این جزوه نیز مشتمل بر 105 صفحه بوده و بصورت دست نویس می باشد . و در نهایت جزوات تحلیل سازه 2 مهندس افشین سالاری که بصورت تایپ شده و زیبا نگارش شده است مشتمل بر 150 صفحه بوده و با همراهی نمونه سوالات امتحانی تحلیل سازه 2 که ضمیمه جزوات است منبع بسیار مناسبی برای مطالعه و تسلط بر درس تحلیل سازه ها می باشد .

برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

2 نظر در مورد دانلود مجموعه جزوات تحلیل سازه ۱ و ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *