عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود آموزش نرم افزار مهندسی DIgSILENT PowerFactory

13004 بازدید

مهندس یار

برنامه محاسباتی DIgSILENT یک ابزار مهندسی کامپیوتر برای تجزیه و تحلیل سیستم های قدرت الکتریکی صنعتی ، تجاری و برق منطقه ای می باشد . این ابزار به عنوان یک بسته نرم افزاری یکپارچه و با کاربری آسان ویژه آنالیز کنترلی و سیستم های قدرت الکتریکی ، به گونه ای طراحی شده است که بتواند اهداف طراحی و بهره برداری بهینه از شبکه را به بهترین نحو انجام دهد .
نام DIgSILENT مبین برنامه محاسباتی شبکه های الکتریکی و شبیه سازی دیجیتالی است . DIgSILENT PowerFactory بوسیله برنامه نوسان و مهندسان خبره در زمینه های برنامه نویسی و آنالیز سیستم های قدرت ، طراحی و پشتیبانی گردیده است .
نرم افزار مهندسی DIgSILENT PowerFactory با هدف پاسخگویی به پیشرفت ها و ویژگی های سیستم های قدرت امروزی ، بجای آنکه به شکل مجموعه ای از ماژول های نرم افزاری مختلف باشد در قالب یک ابزار مهندسی یکپارچه با یک طیف در برگیرنده کلیه توابع موجود ، طراحی شده است . از ویژگی های DIgSILENT PowerFactory می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نمودار تک خطی واسطه و یکپارچه ، پردازش موارد مطالعاتی
  • بانک داده مشتمل بر اجزاء شبکه و موارد مطالعاتی
  • توابع محاسباتی یکپارچه ( مانند برنامه های محاسباتی خط و ترانسفورماتور مبنی بر اطلاعات واقعی پلاک مشخصات دستگاه و یا ساختار هندسی خطوط)
  • پیکربندی بهنگام (آنلاین) شبکه های سیستم قدرت از طریق ارتباط با سیستم SCADA
  • واسط عمومی برای سیستم های نقشه برداری کامپیوتری

*** توجه: در صورت تمایل به استفاده از فیلم آموزش جامع نرم افزار Digsilent (دیگسایلنت) به این صفحه مراجعه فرمایید. این محصول تولید مهندس یار می باشد و کامل ترین مجموعه آموزش نرم افزار Digsilent 14 می باشد.

در همین رابطه بخوانید »   دانلود جزوه بررسی سیستم‌ های قدرت ۱ دکتر رضا قاضی

 

digsilent

 

 

برچسب ها:

نظرات

8 نظر در مورد دانلود آموزش نرم افزار مهندسی DIgSILENT PowerFactory

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام کیفیت کار خیلی خوب و راضی کننده بود فقط من مشکلی پیدا کردم و اون هم اینه که احتیاج شدیدی دارم که در تبلت هم استفاده کنم ولی امکانش نیست…

  2. lمرسی سایت خوبتون فقط تو آخر دانلود آموزش نرم افزار دیگ سایلنت متوقف میشه و دیگه دانلود نمیشه چند باریم امتحان کردم اگه میشه لطفا به ایمیلم ارسال کنین ممنون میشم

    1. با سلام. ممنون از تذکرتون در حال جا به جایی فایل ها هستیم، از مشکل پیش آمده پیشاپیش از همه دوستان عذرخواهی می کنیم.