عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود رایگان فیلم آموزش BMS مدیریت هوشمند ساختمان به زبان فارسی

566973 بازدید

BMS مخفف عبارت Building Management System به معنای مدیریت هوشمند ساختمان می باشد. BMS اخیراً جایگاه ویژه ای در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری پیدا کرده و تبدیل به یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کیفیت یک ساختمان شده است.


به طور اجمالی BMS را می توان به صورت مجموعه تجهیزات و سیستم هایی مدیریت خودکار شرایط محیطی یک ساختمان تعریف نمود. این شرایط محیطی می توانند عناصری مانند دمای داخل و همچنین میزان روشنایی اتاق ها و محیط مسکونی، سیستم های امنیتی و اطفای حریق و همچنین تجهیزات الکتریکی مانند دوربین های مدار بسته و حتی آیفون های یک مجتمع باشند.

تجهیزات BMS

با استفاده از سیستم های پیشرفته BMS یا مدیریت هوشمند ساختمان می توان از راه دور و از طریق اپلیکیشن های کاربردی نصب شده بر روی تلفن همراه، تمامی عناصر گفته شده را مدیریت کرده و برای مثال روشن و یا خاموش نمود. همچنین در صورت حضور در داخل مجتمع می توان از طریق کنترل از راه دور عملکرد سیستم تهویه مطبوع و سیستم های امنیتی مانند دوربین مدار بسته را کنترل کرد. تمامی فرایندهای ذکر شده( هوشمند سازی ساختمان ) از طریق یک سیستم مرکزی کامپیوتری برنامه ریزی شده کنترل و مدیریت می شود.

مدیریت هوشمند ساختمان

مبحث BMS زیر مجموعه ای از مهندسی برق می باشد اما برای طراحی یک سیستم BMS کاربردی باید اطلاعات خوبی از مبحث hvac (تهویه مطبوع) و اتوماسیون نیز داشته باشید.
در این فیلم های آموزشی که به زبان اصلی می باشند با مبحث bms به صورت فیلم آموزشی و انیمیشن آشنا خواهید شد. در فیلم آموزشی اول مبحث bms از ابتدا به صورت بنیادی تشریح شده و اجزای آن معرفی خواهد شد:

در همین رابطه بخوانید »   دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار Hspice به زبان فارسی

دانلود فیلم  اول آموزشی bms

در فیلم آموزشی دوم ویژگی های یک نمونه از خانه هوشمند طراحی و ساخته شده معرفی شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

دانلود فیلم دوم آموزشی bms

آموزش BMS

در فیلم آموزشی سوم هم آینده خانه های هوشمند و تکنولوژی های در حال کار مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دانلود فیلم سوم آموزشی bms

در نهایت و در قسمت چهارم یک اسلاید پاورپوینت بسیار زیبا و کاربردی در رابطه با نحوه اتصال قطعات و سیستم های تشکیل دهنده یک سیستم bms و اجزای آن به صورت کاربردی قرار داده شده است:
دانلود اسلاید آموزشی bms

دانلود فیلم آموزشی BMS

 

 

پیشنهاد مهندس یار :

فیلم آموزش BMS و هوشمند سازی ساختمان به زبان فارسی

برچسب ها:

نظرات

3 نظر در مورد دانلود رایگان فیلم آموزش BMS مدیریت هوشمند ساختمان به زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من لینک دانلود هوشمند سازی ساختمان و تعمیرات خودرو را گرفته ام چون شرکت هستم بخواهم در خانه با لپ تاپ شخصی وارد و دانلود کنم چطور باید وارد بشم و چه کاری باید بکنم

    1. سلام
      لینک دانلود محصولات سفارش داده توسط شما در پنل کاربری تان وجود دارد دوست گرامی. بنابراین با وارد شدن به پنل کاربری می توانید به قسمت سفارشات مراجعه نموده و فایل آموزش را دانلود نمایید.