عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی برق + لغات مخصوص آزمون ارشد برق

64141 بازدید

دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی برق

دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی برق + لغات مخصوص آزمون ارشد برق موضوع این قسمت از مهندس یار می باشد. مدت زیادی بود که در وبلاگ مهندس یار مطلب جدیدی منتشر نشده بود. در این قسمت قصد داریم دو فایل بسیار مهم و کاربردی در زمینه زبان تخصصی مهندسی برق و هم چنین دیکشنری مهندسی برق را جهت دانلود رایگان قرار دهیم.

دیکشنری تخصصی مهندسی برق :

فایل اول یک دیکشنری تخصصی مهندسی برق و الکترونیک در قالب فایل excel اکسل شامل بیش از 3500 لغت تخصصی مهندسی برق و الکترونیک همراه با ترجمه فارسی می باشد. همانطور که در عکس می بینید در ستون اول سمت راست لغات تخصصی به زبان انگلیسی و در ستون سمت چپ هم معادل فارسی آن ها قرار داده شده است. شما می توانید به راحتی با فشردن کلیدهای ctrl+f به جستجوی کلمه فارسی و یا انگلیسی مورد نظرتان پرداخته و معادل آن را به دست بیاورید.
دانلود دیکشنری برق
دانلود مهندسی برق

زبان تخصصی مهندسی برق – آزمون کارشناسی ارشد :

فایل دوم هم یک فایل pdf است که در آن 11 صفحه کلمات زبان تخصصی مهندسی برق شامل لغات پرکاربرد مورد استفاده در آزمون کارشناسی ارشد همراه با ترجمه فارسی قرار داده شده است. معمولاً برای قسمت زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد باید تعدادی از کلماتی که در سال های گذشته آمار تکرار بالایی دارند را در ذهن داشته باشید که این فایل در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه می توانید این دو فایل ارزشمند را که از منابع مختلف جمع آوری شده اند به صورت رایگان دانلود فرمایید:

برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

0 نظر در مورد دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی برق + لغات مخصوص آزمون ارشد برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.