عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود آموزش etap (مهندسی برق قدرت)

8263 بازدید

یکی از گرایش های مهم و مطرح مهندسی برق، گرایش برق قدرت است. مهندسان و فارغ التحصیلان این گرایش در زمینه توزیع برق در نیروگاه های تولید برق و همچنین قسمت های مربوط به برق فشار قوی در کارخانه ها و مراکز تولیدی مشغول به کار می شوند. بنابراین تصمیم گرفتیم یک مطلب در رابطه با دانلود آموزش etap برای مخاطبان محترم مهندس یار تهیه نماییم.

دانلود آموزش etap

 

نرم افزار Etap چیست؟

etap مخفف عبارت Electrical Transient Analyzer Program می باشد. این نرم افزار به صورت تخصصی برای مدیریت پخش بار در شبکه و توزیع آن طراحی شده است. هم اکنون در مشور ما نیز از ایتپ در نیروگاه های تولید برق و مراکز برق فشار قوی به صورت گسترده ای استفاده می گردد.

بنابراین همه کسانی که در زمینه مهندسی برق قدرت در حال تحصیل و کار هستند نیاز دارند که با این نرم افزار مهم و حیاتی آشنایی و یا تسلط کافی داشته باشند. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این بخش فیلم های آموزش اولیه etap را به صورت رایگان منتشر نماییم. هدف از ارائه این فایل های آموزشی به صورت رایگان، آشنایی و درک مفاهیم اولیه کار با این نرم افزار مهم است.

مشخصات مجموعه دانلود آموزش etap 

فیلم های آموزشی که در این بخش برای دانلود رایگان آماده کرده ایم، شامل 2 ساعت و چهل دقیقه فیلم آموزشی به زبان فارسی از نسخه 16 نرم افزار ایتپ می باشد. این فایل ها قسمتی از مجموعه آموزش etap مهندس یار است که مدتی قبل در فروشگاه برق منتشر شده بود و مدت زمان آن 16 ساعت است.

در همین رابطه بخوانید »   دانلود جزوه PDF اندازه گیری گشتاور و توان مکانیکی

توجه کنید که ایتپ نرم افزاری بسیار قوی و دارای دستورات متعدد و با گزینه های بسیار زیاد است. بنابراین آموزش کامل آن نیاز به ده ها ساعت آموزش دارد که ما در مهندس یار سعی کرده ایم این کار را انجام دهیم. نتیجه تلاش ما ارائه دو مجموعه 16 و 10 ساعتی است که مجموعه اول شامل 4 فصل و مجموعه دوم شامل 3 فصل می گردد.

همچنین در صورتی که قصد دارید به طور تخصصی تر نرم افزار etap را فرا بگیرید، به شما توصیه می کنیم از صفحه آموزش پیشرفته etap بازدید فرمایید.

فرمت این فیلم های آموزشی mp4 بوده و هم در رایانه و هم در موبایل قابل مشاهده است. در ادامه با کلیک بر روی عبارت زیر می توانید این مجموعه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود فرمایید:

دانلود آموزش etap

برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود آموزش etap (مهندسی برق قدرت)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.