عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

بررسی الگوی مصرف برق در مشهد و مدیریت مصرف بهینه

3463 بازدید

مهندس یار

رشد روز افزون جمعیت کشور و به تبع آن افزایش تقاضا برای انرژی برق بخصوص در بخش های غیرمولد منجمله بخش تجاری با شرایط فعلی الگوی مصرف ، سهم عمده ای از پیک بار شبکه را به خود اختصاص می دهد. در راستای اهداف و سیاست های برنامه سوم توسعه در ارتباط بابند (ب) ماده 121 این قانون (ساماندهی ساعات کار اصناف ) مطالعه و شناخت مولفه های مصرف برق اصناف بخصوص درکلان شهرها که سهم عمده از پیک بار را دارند اهمیت ویژه ای دارد لذا ارائه راه های مصرف بهینه برق واعمال روش های منطقی می تواند در جهت رفع مشکلات و تصمیم گیری در جهت اهداف مورد نظر موثرواقع شود.
این مقاله نتیجه کار یک پایان نامه کارشناسی ارشد تحت عنوان “بررسی الگوی مصرف برق اصناف شهر مشهد به منظور مدیریت مصرف بهینه برق” می باشد که هدف اصلی آن اولویت بندی و ارائه پیشنهادها و راهکارهای مورد لزوم است. در نتیجه با بررسی های بعمل آمده و ارائه راهکارهای عملی، امکان کاهش 36 درصد از مصرف برق اصناف درساعات پیک بار وجود دارد .
مقاله بررسی الگوی مصرف برق اصناف شهر مشهد و مدیریت مصرف بهینه نوشته غلامرضا ملایی از شرکت برق منطقه خراسان می باشد . این مقاله یکی از مقالات ارائه شده در هجدهمین کنفرانس سراسری برق می باشد .

 

همچنین ببینید: موارد مصرف برق در ساختمان

برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

0 نظر در مورد بررسی الگوی مصرف برق در مشهد و مدیریت مصرف بهینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.