عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای

1513 بازدید

مهندس یار

در این مقاله سعی می شود نوعی از بتن سبک سازه ای معرفی گردد که اولا از لحاظ مشخصات فنی در محدوده استاندارد BS8110 قرار دارد ثانیا هزینه ساخت آن نسبت به دیگر بتن های سبک سازه ای بسیار ارزان می باشد ضمنا بخشی از نتایج آزمایشگاهی مطالعه تحقیقاتی کاربرد پوسته بادام ضایعاتی به عنوان سنگدانه درشت در بتن سبک ارائه می گردد. در این مقاله مقاومت فشاری، مقاومت چسبندگی، مدول الاستیسیته و رفتار تغییرمکان خمشی بتن ساخته شده از پوسته بادام بصورت نتیجه گیری بیان می شود.

اگرچه بتن حاوی پوسته بادام مدول الاستیسیته کمی دارد اما آزمایش تیر های در مقیاس بزرگ معلوم می کند که شکست تحت بارهای طراحی قابل قبول است، بطوریکه نسبت های تغییر مکان خمشی دهانه بین 252 و 263 می باشد که در محدوده مجاز آیین نامه BS8110  قرار دارد. نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که کاربرد پوسته بادام به عنوان سنگدانه درشت برای تهیه بتن سبک سازه ای خصوصا برای ساخت سازه هایی با هزینه کم و همچنین برای استفاده در ناحیه های زلزله خیز راهکار خوبی می باشد.

مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای نوشته آقایان کیانوش سیامردی و دکتر محمدرضا احدی است که در 6 صفحه تنظیم شده است.

در همین رابطه بخوانید »   دانلود جزوه بتن 1 و 2
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

0 نظر در مورد دانلود مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.