عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود جزوه اصول طراحی کامپایلرها

21368 بازدید

مهندس یار

مترجم یا همگردان یا کامپایلر برنامه یا مجموعه‌ای از برنامه‌های کامپیوتری است که متنی از زبان برنامه نویسی سطح بالا (زبان مبدا) را به زبانی سطح پایین (زبان مقصد)، مثل اسمبلی یا زبان سطح ماشین، تبدیل می‌کند. خروجی این برنامه ممکن است برای پردازش شدن توسط برنامه دیگری مثل پیونددهنده مناسب باشد یا فایل متنی باشد که انسان نیز بتواند آنرا بخواند. به بیان ساده، کامپایلر برنامه‌ای است که یک برنامه نوشته شده در یک زبان خاص ساخت‌ یافته را خوانده و آن را به یک برنامه مقصد (Target Language) تبدیل می‌نماید. در یکی از مهم‌ترین پروسه‌های این تبدیل، کامپایلر وجود خطا را در برنامه مبدأ اعلام می‌نماید.

 

جزوه اصول طراحی کامپایلرها

 

 

این جزوه مربوط به درس اصول طراحی کامپایلر در رشته کامپیوتر می باشد که توسط سیده فاطمه نورانی در گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور تهیه شده است . این جزوه بصورت اسلاید وار مناسب برای تدریس بوده و مشتمل بر 247 اسلاید می باشد که فصول زیر را شامل می شود :

  • مقدمه ای بر کامپایلر
  • نحو زبان و تجزیه
  • تحلیلگر لغوی
  • تحلیل نحوی
در همین رابطه بخوانید »   شیرهای صنعتی، انواع و کاربرد آن ها
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

4 نظر در مورد دانلود جزوه اصول طراحی کامپایلرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام چرا جزوه استخراج نمیشه؟ با چه برنامه ای باید استخراجش کنیم؟ اسم برنامه رو بگید

  2. من به رشته کامپیوترعلاقه ای نداشتم وباتوجه به مشکلات زیادی که سرراهم بودباوجودتوانایی بالادردانشگاه پیام نورقبول شدم ومشکلاتی که دامن گیرم بودبامشکلات روحی توأمان باعث شددردانشگاه پیام نورهم نتوانم توانایی خودرانشان دهم حالابجای اینکه ترم8فارغ تحصیل شوم تاترم12ادامه دارد.من هیچ سررشته ای ازکامپیوترندارم وحتی اصطلاحات جزیی رانمیدانم.
    حال که ترم9هستم تقاضادارم راهنماییم کنیدتالااقل بتونم بعدازفارغ التحصیلی ادعاکنم که توانایی یک مهندس رادارم وبیخوددرس نخواندم