عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانشگاه علم و صنعت

12389 بازدید

مهندس یار

امروز در علوم پایه و مهندسی‌ به دفعات نیاز به جمع آوری اطلاعات در مورد مجموعه‌هایی‌ از اشیا و یا انسانها داریم که این امر بر عهده علم آمار می‌‌باشد و با کمک آمار می‌‌توان اطلاعات جمع آوری شده را به صورتی منظم گرد آوری نمود بطوریکه بتوان با یک نگاه اجمالی‌ به نتایج بدست آماده یک دید کلی‌ نسبت به کل داده‌ها بدست آورد.

 

علم آمار، خود مبتنی است بر نظریه آمار که شاخه‌ای از ریاضیات کاربردی به حساب می‌آید. در نظریهٔ آمار، اتفاقات تصادفی و عدم قطعیت توسط نظریهٔ احتمالات مدل‌سازی می‌شوند. در این علم، مطالعه و قضاوت معقول در بارهٔ موضوع‌های گوناگون، بر مبنای یک جمع انجام می‌شود و قضاوت در مورد یک فرد خاص، اصلاً مطرح نیست.

 

از جملهٔ مهم‌ترین اهداف آمار، می‌توان تولید «بهترین» اطّلاعات از داده‌های موجود و سپس استخراج دانش از آن اطلاعات را ذکر کرد. به همین سبب است که برخی از منابع، آمار را شاخه‌ای از نظریه تصمیم‌ها به شمار می‌آورند.

 

محصول مرتبط: آموزش ms project

 

همچنین احتمال یکی از چندین واژه‌ای است که برای دانسته یا پیشامدهای غیر مطمئن به کار می‌رود و کم و بیش با واژه‌هایی مانند ریسک، خطرناک، نامطمئن، مشکوک و بسته به متن قابل معاوضه‌است. شانس، بخت، امتیاز و شرط بندی از لغات دیگری است که نشان دهنده برداشت‌های مشابهی است. همانگونه که نظریه مکانیک به تعاریف دقیق ریاضی از عبارات متداولی مثل کار و نیرو می‌پردازد، نظریه احتمالات نیز تلاش دارد تا مفاهیم و برداشت‌های مربوط به احتمالات را کمی سازی کند.

در همین رابطه بخوانید »   دانلود اسلاید آموزشی آمار و احتمالات مهندسی

 

 

جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانشگاه علم و صنعت در 174 صفحه  بصورت تایپ شده می باشد، که شامل مثال های متعددی از تمام فصول می باشد.

برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

14 نظر در مورد دانلود جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانشگاه علم و صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و خستنه باشید
    تمامی کار پردازان سایت
    واقعا از سایتتون استفاده میکنم
    خدا عمرتون رو درازا کند و سایت رو بروز کنید
    @با تشکر@

  2. خیلی ممنون از شما.این دومین جزوه ای بود که از سایت شما دانلود کردم،و بسیار کارگشا بودن.متشکرم

  3. vagean in site harf nadare o hamin edame bdid mamnun k b khatere ma zahmat mikeshid. fagat khaheshan ketabe riyazi mohandsiye parse ro tamiztar garar bdid.pdf.esh nakhanast
    mamnin