عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود آموزش تولباکس SimElectronics به زبان فارسی

436871 بازدید

دانلود آموزش تولباکس SimElectronics به زبان فارسی

 

 

در ادامه قرار دادن مطالب آموزشی مهندسی برق در زمینه نرم افزار Matlab و سیمولینک به صورت دانلود رایگان، در این بخش با  فیلم آموزش تولباکس SimElectronics به زبان فارسی در خدمت شما هستیم.
 

 

ویژگی‌های تولباکس SimElectronics

 

 

تولباکس SimElectronics یکی از جعبه ابزارهای محیط سیمولینک (زیر مجموعه نرم افزار متلب) می باشد که از آن برای مدلسازی و شبیه سازی (Simulation) سیستم های الکترومکانیکی و الکتریکی استفاده می گردد و گسترش دهنده قابلیت فیزیکی خانواده سیمولینک می باشد. این تولباکس با بلوک هایی که دارد امکان مدلسازی سیستم های الکترومکانیکی و الکتریکی را با سرعت و دقت فراهم می سازد.

 

 

آموزش تولباکس SimElectronics

 

 

SimElectronics شامل عناصر نیمه‌هادی و موتور و درایور و حسگر و actuator می‌باشد. شما با این تولباکس می‌توانید سیستم‌های الکترو مکانیکی و الکتریکی و مکاترونیکی به سادگی مدلسازی و شبیه سازی کنید. شما هم می‌توانید مدار آنالوگ و دیجیتال را در این کتابخانه سیمولینک پیاده سازی کنید و آنرا تحلیل کنید.

 

 

SimElectronics همینطور می‌تواند برای پیاده سازی سیستم‌های الکترونیکی و مکاترونیکی کنترلی استفاده شود. مانند سیستم‌های الکترونیکی وسایل نقلیه، سرومکانیک هواپیما ، تقویت کننده توان صدا.

 

 

از جمله موارد آموزش داده شده در این فیلم آموزشی می توان به آشنایی با جعبه ابزار simelectronics ، مدل کردن موج مثلثی، مدل کردن یک موتور DC و حل گر های سیمولینک اشاره نمود.

 

این فیلم های آموزشی قسمتی از بسته جامع آموزش Matlab و Simulink ویژه مهندسی برق به زبان فارسی هستند که در اینجا برای دانلود رایگان شما عزیزان فراهم نموده ایم:

در همین رابطه بخوانید »   آموزش مولتی سیم به زبان فارسی (همراه نرم افزار Multisim)

 

دانلود قسمت اول

 

دانلود قسمت دوم

 

 دانلود قسمت سوم

 

 دانلود قسمت چهارم

 

 

برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دانلود آموزش تولباکس SimElectronics به زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.