عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

معرفی محصول جدید: آموزش پیشرفته PLC

254 بازدید

همانطور که قبلاً هم دیده اید یکی از موضوعات بخش وبلاگ مهندس یار اختصاص دارد به معرفی محصولات جدید آموزشی که در فاصله یک سال پیش تاکنون در سایت منتشر شده اند. مطلب امروز و این نوشته هم اختصاص دارد به آموزش پیشرفته PLC که البته مربوط می شود به مدل 300 و 400 این تجهیز پرکاربرد تولید شرکت آلمانی زیمنس. این شرکت تا به امروز از ده ها مدل PLC و HMI رونمایی کرده است که هر یک در زمان خود جزء پر کاربردترین تجهیزات مورد استفاده زمان خود بوده اند. توصیه می کنیم اگر به موضوعات مرتبط با اتوماسیون صنعتی علاقه دارید حتماً تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

آیا PLC 300 و 400 زیمنس هنوز کاربرد دارد؟

سوالی که برای بسیاری از دانشجویان و مهندسان شاغل در صنعت وجود دارد آن است که با ورود PLC های جدید شرکت زیمنس به بازار مانند PLC 1200 و PLC 1500 آیا هنوز هم کسی از مدل های قدیمی تر یعنی 300 و 400 استفاده می کند؟ و اینکه آیا وقت گذاشتن برای یادگیری این مدل ها کار درستی است؟

در پاسخ باید گفت بله! شما به عنوان یک مهندس برق شاغل در صنعت باید حتماً به برنامه نویسی سری سیصد و چهارصد زیمنس مسلط باشید. زیرا در بسیاری ار کارخانه ها و پالایشگاه ها و صنایع بزرگ و قدیمی هنوز از این مدل ها استفاده می شود. علت هم آن است تغییر دادن یک تجهیز در مقیاس وسیع علاوه بر هزینه بالا نیازمند توقف فعالیت خط تولید آن کارخانه و یا نیروگاه بوده که در بسیاری از موارد کاری غیر ممکن و یا دارای مشکلات جانبی بسیار زیاد می باشد.

همچنین در بسیاری از صنایع از دستگاه های وارداتی استفاده می شود که از این PLC ها برای کار خود استفاده می کنند. بنابراین طبیعی است که از شما به عنوان یک متخصص اتوماسیون صنعتی خواسته شود بر روی این تجهیزات کار کرده و یا مشکلات آن ها برطرف نمایید.

آموزش پیشرفته plc

خصوصیات پکیج آموزش پیشرفته PLC مهندس یار

این محصول آموزشی در واقع ادامه محصول پایه ما در زمینه آموزش PLC است که در نوشته های قبلی به شما معرفی شده است. اما تفاوت این پکیج با سایر محصولات آموزشی در چیست و در آن به چه مواردی پرداخته شده است؟

محصول جدید آموزش پیشرفته plc مهندس یار دو ویژگی برتر دارد. اولی کاملاً پروژه محور بودن این آموزش است. به عبارت دیگر از صفر تا صد این آموزش در قالب 5 پروژه صنعتی جامع توضیح داده شده است. ویژگی مهم دوم این مجموعه هم آموزش همزمان پروژه در دو زبان برنامه نویسی Ladder و STL است. زبان stl در بسیاری از کشور ها از جمله آلمان زبان برنامه نویسی اصلی PLC زیمنس به شمار می رود در نتیجه تسلط شما به این مبحث می تواند کمک به سزایی در موفقیت شما در این کشور داشته باشد.

مطالعه بیشتر در مورد این محصول آموزشی

هیچ چیز مانند دیدن بخش هایی از یک پکیج آموزشی نمی تواند به شما در مورد تصمیم گیری تهیه و یا عدم استفاده از آن کمک کند. به همین علت است که ما در صفحه مربوط به هر یک از محصولات بدون استثناء چندین ویدیو آموزشی از نحوه تدریس استاد را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان قرار داده ایم. در مورد این محصول هم این قضیه صدق می کند و شما با وارد شدن به لینک زیر می توانید ضمن مشاهده کامل عناوین و سرفصل های این آموزش، نگاهی بر نمونه فیلم های آموزشی آن داشته باشید:

آموزش پیشرفته plc

نکته آخر

شما اگر بخواهید محصولات آموزشی مهندس یار در زمینه plc ها و اتوماسیون صنعتی را یک به یک تهیه کنید، باید هزینه بالایی را صرف کنید که ممکن است برایتان مقدور نباشد. اما به سفارش یکجای پکیج طلایی اتوماسیون صنعتی مهندس یار می توانید از تخفیف حدود 50 درصدی استفاده نموده و تمام محصولات را به صورت یکجا و بر روی یک فلش 64 گیگ تهیه کنید. بد نیست نگاهی به صفحه زیر داشته و همه 14 محصول مهندس یار در رابطه با اتوماسیون صنعتی را مشاهده نمایید:

پکیج طلایی اتوماسیون صنعتی

نظرات

0 نظر در مورد معرفی محصول جدید: آموزش پیشرفته PLC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.