عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

مخابره تصاویر دیجیتال به دستگاه های همراه DVB-H

4164 بازدید

مهندس یار

بدون شک یکی از موضوعات جذاب و خواندنی در رابطه با موبایل، پخش برنامه های تلویزیونی است، خصوصا اگر این برنامه ها ‏از گونه ی برنامه های اصطلاحاً آنالوگ معمول نبوده وکیفیت و تصویر شفاف دیجیتالی پیش روی بیننده قرار بگیرد. تکنولوژیی که به ‏مدد آن، استفاده از تلویزیون های دیجیتالی در وسایل قابل حمل (نظیر موبایل ها) امکان پذیر می شود ‏DVB-HTV‏  نام دارد که ‏ثبت آن به عنوان یکی از امکانات گوشی های تلفن همراه،  به گذشته ای نه چندان دور بر می گردد که همین نو ظهور بودن، شایعات فراوانی ‏را پیرامون آن بوجود آورده است. DVB-H (پخش تصاویر دیجیتالی برای دستگاه های موبایل) استاندارد جدید پخش دیجیتال برای ارسال و دریافت داده برای ترمینال های دستی می باشد .

مقاله مخابرات تصاویر دیجیتالی به دستگاه های همراه (DVB-H) ترجمه ای است از محسن مصطفائی که زیر نظر دکتر مجید بقایی نزاد از اساتید دانشگاه تربیت معلم سبزوار در 26 صفحه تهیه شده است و در آن نگاهی کلی به ظهور تکنولوژی DVB-H و تحلیل بر کاربردهای نهادی سیستم ارسال DVB-H شده است .

 

مطلب مرتبط: دانلود فیلم آموزش اتصال ماژول دیجیتال به سنسور ها

برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

3 نظر در مورد مخابره تصاویر دیجیتال به دستگاه های همراه DVB-H

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقت بخیر، بنده محمد حسین زرداری هستم و حدود ده سال پیش افتخار همکاری با سایت مهندسیار رو داشتم، سیاست سایت مجموعه مهندسیار به این شکل بوده که اسم بنده به عنوان نویسنده مطلب در سایت ثبت شود و تا جایی که اطلاع دارم سایت مهندسیار هم ادعایی مبنی بر اینکه این که مقاله توسط بنده نوشته شده ندارد.

  2. نویسنده محمد حسین زرداری ؟
    اقا چرا در حق اون بنده خدا (محسن مصطفائی)ظلم میکنی این همه زحمت کشیده مقاله ترجمه و تکمیل کرده و اون وقت شما راحت می نویسید نویسند محمد حسین زرداری؟ حتی یه اسم از اقای زرداری تو مقاله نبود!
    من دانلود کردم و بابات مقاله هم از اقای محسن مصطفائی تشکر می کنم و هم از شما که در دست رس ما قرار دادین ولی خوب ممنون میشم کمی به حقوق افراد احترام بزارید

    1. دوست عزیز . اون قسمت مربوط به نویسنده فایل PDF نیست . بلکه نویسنده پست (مطلب سایت) هست .اگر دقت کرده باشید ما در تمامی پست هامون داخل عکس ، نویسنده پست رو قرار میدیدم . چون بعضی از جزوات نویسنده مشخصی نداره و نمیتونیم اونجا رو خالی بزاریم تصمیم گرفتیم نام نویسنده پست رو اونجا قرار بدیم .