عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید) کلیک کنید
عیدی ویژه سال نو مهندس یار: یک محصول رایگان برای شما !! (فقط تا ساعت 24 امروز وقت دارید عیدی خود را بگیرید)
کلیک کنید
0
0

دانلود جزوه بتن ۱ و ۲

7727 بازدید

مهندس یار

بتن Concrete در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد گفته می‌شود. این ماده چسبنده عموما حاصل فعل و انفعال سیمانهای هیدرولیکی و آب می‌باشد. حتی امروزه چنین تعریفی از بتن شامل طیف وسیعی از محصولات می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان‌ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی، پلیمرها، الیاف و غیره تهیه شود. همچنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلا، فشارهای هیدرولیکی و متراکم کننده‌های مختلف استفاده شود.

جزوه بتن 1 و 2 به صورت دست نویس در 130 صفحه نوشته شده است، لازم به ذکر است این جزوات مربوط به دانشگاه آبادان بوده و از پیوستگی و خوانا بودن مناسبی در بیان مفاهیم درس سازه های بتنی بر خوردار است.

 

در همین رابطه بخوانید »   دانلود مقاله بررسی نقش متاکائولین در افزایش مقاومت بتن
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

8 نظر در مورد دانلود جزوه بتن ۱ و ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام.من هر دو جزوه بتن 1 و 2 رو دانلود کردم و هر دو رو هم به دقت خوندم واقعا جزوه های عالی بود. اما من این جزوه ها رو برا تدریس میخواستم حالا که سرفصل بتن 2 رو گرفتم و با سر فصلای جزوه شما مقایسه میکنم میبینم اصلا جزوه شما با سرفصلا تطابق نداره.واقعا حیف شد که جزوه به این خوبی خیلی از سرفصلا را نداره

    1. انتخاب سرفصل ها اکثراً سلیقه ای است و اسانید با توجه به توانایی ها ، سلایق و علاقه مندی هاشون سرفصل های خاصی رو ممکنه انتخاب کنن برای تدرسی .

  2. مرسی ممنون که اطلاعات مورد احتیاج رو در اختیار بچه ها قرار میدید اگه لطف کنید راجب به جزئیات کار مهندسان هم بنویسید

  3. با سلام خدمت شما دوست و همکار گرامی
    یکی از قوانین مهندس یار احترام به حقوق مولف و سایر وب مستران همکار است . مهندس یار همیشه بر خود واجب می داند لینک منبع را در صورت مشخص بودن در سایت قرار دهد .
    با توجه به اینکه وب سایت آبادان عمران با داشتن جزوات خوب و اختصاصی و داشتن لوگو در جزوات یکی از منابع خوب و معتبر در زمینه عمران محسوب می شود منبعی برای درج جزوات در مهندس یار قرار گرفت . جزوات شما چندین بار در مهندس یار منتشر شده و لینک شما و نام دانشگاه شما در سایت درج گردیده است . مطالب زیر گواه این مدعاست .
    دانلود جزوه بارگذاری

    دانلود جزوه آب های زیر زمینی

    دانلود جزوه مهندسی آب و فاضلاب و پروژه

    تمام تلاش ما بر این بوده لینک منبع به درستی درج گردد و به تمامی نویسندگان سایت توصیه اکید شده حتماً لینک منبع در سایت قرار گیرد . اما گاهی احتمال خطا و اشتباه نیز هست . از این بابت از شما عذرخواهی می نماییم . لینک شما به عنوان منبع در این مطلب قرار خواهد گرفت